SkyttelPASS har på kort tid rukket å bli mange bilister og bedrifters foretrukne avtale for AutoPASS-godkjente bombrikker.
På drøyt to år har selskapet gått fra å ha null brikker i omløp til å forsyne utrolige 150.000 aktive brikker til sin økende lojale kundebase.
Brikkeutstederens reise startet med et ambisiøst mål om å forenkle kundenes opplevelse rundt betaling av bompenger og ferjereiser, enten de bare har én bil eller administrerer flere hundre kjøretøyer.
Underveis er SkyttelPASS blitt kjent for sine innovative tilnærminger til brikkemarkedet.
– Vi ønsker å tilby en smidig og praktisk avtale som gir kundene våre god oversikt og kontroll over passeringer og fakturaer. Til bedrifter med flere kjøretøyer har vi også utviklet egne skreddersydde avtaler med blant annet fakturasplitting som sparer kunden for mye tid og arbeid, sier Vidar Raa, administrerende direktør i SkyttelPASS.
Kunden er viktigst
En hovedårsak til SkyttelPASS sin bemerkelsesverdige vekst er bedriftens fokus på kundetilfredshet. Helt i fra første dag har den AutoPASS-godkjente brikkeutstederen satt kundenes behov i førersetet.
– Vi tar åpent imot tilbakemeldinger via både kundesenteret og våre sosiale medier om hvordan tjenestene våre gjerne kan forbedres i møte med kundenes forventninger, sier Raa.
– Det er klart at negative bemerkninger kan svi litt, men har kunden et godt poeng, så er tilbakemeldingen til syvende og sist med på å gjøre oss bedre.
Må kunne tilpasse seg markedet
SkyttelPASS sin raske utvikling og iverksettelse av ny teknologi for å oppfylle kundens behov har gjort det mulig å oppnå betydelig vekst i en bransje hvor kunden tradisjonelt har kjørt med samme brikke i år etter år.
Mange kunder velger nå derimot å bytte brikkeavtale når de oppdager at SkyttelPASS tilbyr mer enn en «vanlig» bombrikke.
– Vi tenker at oppmerksomhet på detaljer må til for å vinne interesse og tillit blant kundene våre, og at det er med på å etablere SkyttelPASS som et solid navn innen bransjen, sier Raa.
Brikkeutstederen fortsetter derfor å jobbe med å utvide sine tilbud til enda flere områder.
– Vi lanserer nå blant annet fordelsavtaler til våre kunder, hvor vi allerede har lansert avtale med Hurtigruta Carglass, og snart lanserer avtale med BilXtra som vil gi våre kunder betydelige rabatter hos dem. For oss ligger nøkkelen i å kunne tilpasse oss markedet, konkluderer SkyttelPASS-sjefen.