Vårt kundesenter scorte 93.8 i totalinntrykk

SkyttelPASS-brikken ble lansert våren 2021, og er allerede å finne i titusenvis av kjøretøy på norske og skandinaviske veier. Vårt kundesenter driftes av Skyttel AS, og besvarer henvendelser til Skyttel, SkyttelPASS og AutoPASS for ferje.  

I september og oktober 2021 gjennomførte See You en hemmelig kundeundersøkelse hvor vårt kundesenter ble oppringt 15 ganger av 15 forskjellige Mystery Shoppers. Ifølge sine nettsider er See You Norges ledende bedrift innen måling av kundeopplevelser i butikk og på kundesentre.  

Av 100 mulige poeng, mottok Skyttel 90,2 poeng i totalresultat.  

Poengsummen klassifiseres som “Meget god”, og betyr at vi befinner oss blant landets beste bedrifter innen kundeservice. Men det stopper ikke der.  

Av 100 mulige poeng, mottok Skyttel 93,8 poeng i totalinntrykk.

Vårt mål er selvsagt å nå enda høyere.

Velkommen til en meget god kundeopplevelse hos SkyttelPASS! 

Kommentarer totalinntrykk
Kommentarer kundebehandleren
Kundeservice