En julehilsen til våre fantastiske kunder!

Kjære SkyttelPASS-kunder.

Først og fremst vil vi takke alle dere som har kontaktet oss i år. Vi har veldig greie kunder!

Foto: SkyttelPASS

– Når vi etablerte SkyttelPASS i 2021, fryktet vi mye verbalt pepper og minuspoeng fordi brikker naturlig nok assosieres med bompenger. Dette har heldigvis ikke skjedd, smiler administrerende direktør, Vidar Raa.

Norges hyggeligste kunder

Kundesenteret hos SkyttelPASS har scoret blant landets beste kundesentre uavhengig av bransje, og brikkeutstederen måler høy kundelojalitet.

Raa forteller at dette er mye takket være to grunner.

– Nummer én er at våre kundekonsulenter hele tiden er åpne for å lære mer om god kommunikasjon med våre kunder, samtidig som vi tilrettelegger for at alle som jobber her skal kommunisere godt med hverandre og ha det fint på jobb som individer og kollegaer. Vi vet at kundesentre ofte kan oppleve et stort gjennomtrekk av ansatte, så vi tar det som et veldig positivt tegn at folk ønsker å bli værende her, sier Raa.

Og grunn nummer to ville SkyttelPASS ikke klare seg særlig godt uten.

–  Vi må i veldig stor grad takke våre fantastiske kunder, som jeg vil våge meg til å si at er Norges hyggeligste! sier Raa. –  Våre kunder er forståelsesfulle for at SkyttelPASS sin rolle er å utstede AutoPASS-godkjente bombrikker, og at vi ikke er med i det politiske styre og stell som bestemmer om veiprosjekter skal finansieres ved hjelp av bompenger. Vi hadde stålsatt oss for en tsunami av misnøye og ubehagelige kommentarer, men har i svært liten grad blitt utsatt for slik adferd. Fra våre kundekonsulenter er tilbakemeldingene at kundene er veldig greie!

GLAD FOR GREIE KUNDER: – Jeg vil våge meg til å si at vi har Norges hyggeligste kunder! sier administrerende direktør i SkyttelPASS, Vidar Raa. Foto: SkyttelPASS

Voksende antall kunder
SkyttelPASS startet med null kunder, og har i dag over 170 000 aktive brikker på norske veier – et tall som vokser jevnt og trutt.

–  Dette er et stort antall, spesielt med tanke på at vi lanserte SkyttelPASS-brikken på våren i 2021. Vi har fra første dag fokusert på at vi skal tilby markedets beste kundeservice både til privatkunder og bedriftskunder. Vi skal alltid være løsningsorienterte, alltid ha kort ventetid på telefonen og alltid ha en brukervennlig «Min Side», sier Raa.

Han forteller at mange av kundene sier de har valgt SkyttelPASS fordi de av ulike årsaker har vært misfornøyd med sin tidligere brikkeavtale.

–  Det viktigste vi da gjør videre, er å uansett grunnen til at de valgte SkyttelPASS, gi kunden opplevelsen av å bli hørt og tatt vare på når de kontakter oss. Og så er det ikke alltid sånn at alle kan få det svaret de ønsker seg, men vi skal alltid gjøre vårt beste for å finne en god løsning.

Ekstra fordeler i 2024 med SkyttelPASS-brikken
Med AutoPASS-godkjent brikke som SkyttelPASS-brikken, får man de samme AutoPASS-rabattene på veier, broer, tunneler og ferjer i hele Norge, uansett hvilken brikkeutsteder man velger å ha sin avtale hos.

Men med brikke fra SkyttelPASS kan du også få nyttige bilrelaterte rabatter fra SkyttelPASS sine samarbeidspartnere.

–  Vi har i løpet av 2023 begynt å inngå avtaler med partnere som kan tilby kundene våre ekstra fordeler og rabatter, og har allerede rukket å lansere fordelsavtaler med både Hurtigruta Carglass og BilXtra i år. Vi arbeider fortløpende for å lansere flere avtaler i 2024, og gleder oss til å fortelle våre kunder om dem, smiler Raa.

Julehilsen fra SkyttelPASS

Julehøytiden er en tid hvor mange skal ut å kjøre, både til nært og til fjernt i vårt land. Derfor er det viktig å holde hodet kaldt, og hjertet varmt på veien. Vi vil ønske alle våre kunder en riktig god og fredelig jul, og takke dere for det fine året som har vært. Vi vil samtidig ønske deg et godt nytt år, med mange gode hverdager og spennende feriedager sammen med bilen – og SkyttelPASS-brikken din.

Hjertelig julehilsen fra SkyttelPASS

PÅ KUNDESENTERET: Hos SkyttelPASS er et godt kundesenter viktig både for kundene og kundekonsulentene sin del. Foto: SkyttelPASS