Min Side


Du logger deg enkelt inn på Min Side på skyttelpass.no ved å taste inn ditt mobilnummer og passordet du laget ved oppretting av SkyttelPASS-avtale. Dersom du har glemt ditt passord kan du trykke på «glemt passord» for å få tilsendt nytt. Ditt kundenummer finner du i e-posten du mottok da du opprettet avtalen, og på tilsendt faktura.

Du finner all din informasjon om fakturaer og betalingsopplysninger på Min Side. Ved å velge «Faktura» i sidemenyen får du opp en oversikt over dine fakturaer. Velg deretter aktuell faktura, og så «Detaljer». Du vil da kunne se din betalingsinformasjon, inkludert beløp, KID og kontonummer.

Ferjereiser
Det kan være flere grunner til at du ikke finner dine ferjereiser på din SkyttelPASS-avtale.

Dersom du har tilleggsavtale hos AutoPASS for ferje forskuddsavtale og/eller Bastø Fosen, vil alle dine ferjereiser som belastes ved bruk av SkyttelPASS-brikken avregnes den aktuelle tilleggsavtalen.

Dersom du kun har SkyttelPASS-avtale, vil dine ferjereiser med SkyttelPASS-brikken avregnes din SkyttelPASS-avtale. Om avtalen din ikke er gyldig på reisetidspunktet vil ferjeoperatør sende fullprisfaktura for ferjereiser til registrert kjøretøyeier i Kjøretøyregisteret.

Bompasseringer

Dersom avtalen ikke er gyldig når du passerer en bomstasjon/bomring, vil bompengeselskap sende fullprisfaktura for passering til registrert kjøretøyeier i Kjøretøyregisteret.

Logg in på Min Side og velg «Personalia» i sidemenyen. Her kan du endre adresse, e-postadresse og telefonnummer.

Det er ikke mulig å endre navn på avtaleeier. Unntak er ved innsendelse av kopi av skifte-/uskifteattest som viser at gjenlevende partner/arvinger overtar boet.

Dersom et kjøretøy skal registreres på en avtale som tilhører en annen, må kjøretøyet først avsluttes på eventuell eksisterende avtale.

Logg inn på Min Side og velg «Kjøretøy» i sidemenyen. Velg deretter «endre» og så «endre kjøretøy». Legg inn det nye kjøretøyets registreringsnummer og landskode, og trykk «oppdater».

Logg inn på Min Side og velg «Generell informasjon» i sidemenyen. Velg deretter «Kredittkortinformasjon» og så «Legg inn nytt kort». Du vil da sendes videre til Netaxept for å registrere ny kortinformasjon. Legg inn ny kortinformasjon, og trykk «registrer». Du vil deretter bli bedt om å godkjenne med din BankID.

Ønsker du å avslutte din SkyttelPASS-avtale sender du oss en skriftlig oppsigelse med ditt navn og kundenummer til post@skyttelpass.no. Du kan også benytte vårt kontaktskjema.

NB: Ved avslutning av SkyttelPASS-avtale blir brikke/brikker inaktiv og vil ikke lenger fungere i tilleggsavtale hos AutoPASS for ferje forskuddsavtale og/eller Bastø Fosen.

Inaktive brikker kan beholdes til fremtidig bruk og aktiveres på nytt av vårt kundesenter.

Brikker du ikke lenger ønsker å benytte sorteres som EE-avfall.